Despre mine

Contact

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

luni, 16 februarie 2015

Cum sa folosesti banii din cuponul AdWords cel putin 25 de zile

Daca te-ai hotarat sa publici anunturi prin Google si ai primit un cupon care iti permite sa cheltui 250 de lei, cel mai bine este sa faci o campanie care sa se incadreze in acest buget. Aceasta campanie ar trebui sa ruleze mai mult timp si sa aiba un cost per clic mai mic pentru a-ti face o idee despre ce inseamna acest tip de promovare.

Pentru o astfel de campanie trebuie sa faci urmatoarele setari:
  1. un buget zilnic mic ca sa ai bani in cont mai mult timp
  2. un cost per clic mic ca sa ai mai multe clicuri
1. Setezi bugetului zilnic

Primul element care poate fi controlat este bugetul zilnic (daily budget) pe care esti dispus sa-l cheltui. O data ce stabilesti acest buget sistemul nu va depasi aceasta suma.

Bugetul se specifica in sectiunea "Setari" a campaniei asa cum se vede in imaginea urmatoare. Pentru a rula o campanie cu un buget total de 250 de lei timp de 25 de zile o sa pui un buget zilnic de 10 lei.

01-buget zilnic campanie adwords

2. Setezi costul per clic

Costul per clic (maximum CPC) inseamna suma maxima pe care esti dispus s-o platesti pentru ca un utilizator sa dea clic pe reclama ta.

Sunt doua modalitati de a specifica acest cost: la nivel de grup de anunturi si la nivel de cuvant cheie. Costul specificat la nivel de grup de anunturi se aplica tuturor cuvintelor cheie pe care le contine. Daca costul este setat la nivel de cuvant cheie atunci el prevaleaza asupra costului setat la nivel de grup de anunturi.

2.1. Setezi costul per clic la nivel de grup/grupuri de anunturi

Pentru a seta costul pe clic la nivel de grupuri de anunturi te duci la tab-ul de "Grupuri de anunturi" si apoi la "Modificati"

02-grup de anunturi modificat adwords


In imaginea urmatoare se poate vedea cum se face schimbarea costului per clic la nivel de grup de anunturi in reteaua de cautare (Google Search).

03-modificati sumele licitate-1

Se poate face schimbarea de cost per clic pentru mai multe grupuri de anunturi in acelasi timp.

04-modificati sumele licitate-2

2.2. Setezi costul per clic la nivel de cuvant/cuvinte cheie

Setarea costului per clic se poate face de asemena la nivel de cuvant cheie sau pentru mai multe cuvinte cheie atunci cand acestea sunt selectate. Daca exista costuri pe clic setate atat la nivel de cuvinte cheie cat si la nivel de anunturi vor prevala setarile facute la nivel de cuvant cheie.

Pentru a seta costul pe clic te duci la tab-ul de "Grupuri de anunturi" si apoi la "Modificati"

05-cuvinte cheie modificate

In imaginea urmatoare se poate vedea cum se face schimbarea costului per clic pentru un cuvant cheie.

06-modificati sumele licitate-1

sau pentru mai multe cuvinte cheie in acelasi timp.

07-modificati sumele licitate-2


In acest articol ai aflat cum sa configurezi prima campanie AdWords in asa fel incat sa nu cheltui decat suma pe care ai primit-o prin cuponul AdWords. Pentru asta ai facut setari ca sa folosesti aceasta suma pentru o perioada de minim 25 de zile, timp in care sa-ti faci o idee despre ce rezultate poti obtine folosind acesta metoda de promovare online.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *